Daag Europa, ¡Hola! Sudamerica - Reisverslag uit Nieuwleusen, Nederland van Merle Schottert - WaarBenJij.nu Daag Europa, ¡Hola! Sudamerica - Reisverslag uit Nieuwleusen, Nederland van Merle Schottert - WaarBenJij.nu

Daag Europa, ¡Hola! Sudamerica

Door: Merle Schottert

Blijf op de hoogte en volg Merle

15 Februari 2015 | Nederland, Nieuwleusen


Ik ga weer op reis. Eindelijk! Na mijn afstuderen is alles op een behoorlijk laag pitje komen te staan. Ik kon geen passend werk vinden en mijn motivatie, wat al niet hoog was, ging nog verder naar beneden. Ik wist, nog steeds niet eigenlijk, wat ik precies wil qua werk. Mijn valkuil? Ik denk teveel, denk ik. Nu heb ik eindelijk genoeg geld en moed verzameld om weer op reis te gaan.

So…… let’s go, mom!

Op 22 februari vlieg ik samen met mijn moeder naar Buenos Aires, Argentinië. Dan reizen we via Mendoza naar Santiago, Chili. Vanaf daar gaan we naar boven, richting San Pedro de Atacama. Via de zoutvlaktes komen we vervolgens in Bolivia terecht. Dan weer naar boven, richting La Paz, om daar de grens over te gaan naar Peru. Via Puno eindigen we dan in Cusco. Mijn mams vliegt vanaf daar terug naar Amsterdam en ik blijf nog een tijdje bivakkeren in Cusco om Spaans te leren en ik ga vrijwilligerswerk doen bij een Peruaanse reisorganisatie die zich wil gaan richten op duurzame reizen.

Volgende week zullen we ons eerste ‘echte’ reisverslag schrijven. Spannend hé? Ja, wij hebben er ook heel veel zin in;) Deze week gaan we ons nog even goed voorbereiden en dan zeg ik de 22ste:

,Adios amigos! Venga, venga Henriët!'

  • 16 Februari 2015 - 12:08

    Gea Luttels:

    Zou zo met jullie mee willen. Kan me voorstellen dat de spanning stijgt voor de trip naar Sudamerica. Jullie zijn nog niet eens vertrokken en ik ben nu al benieuwd naar de ongetwijfeld boeiende reisverhalen. Ga lekker samen Genieten met een hoofdletter G. En Merle...........pas je een beetje op je moeder! Groetjes Gea.

  • 18 Februari 2015 - 06:32

    Fenna:

    Merlot! Top vooruitzicht! Werken kan altijd nog ;)
    En ik weet zeker dat jij jou baan zult vinden ;)
    Nu eerst op avontuur naar het mooie zuid Amerika!!

    Venga venga guapa! La lengua y los gentes son Muy especial!
    Creo que tiene un tiempo muy fantastico!
    Mucho suerte! Beso grande!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

Actief sinds 12 Dec. 2010
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 42452

Voorgaande reizen:

22 Februari 2015 - 01 Juli 2015

Vamos Sudamerica

28 September 2011 - 30 Juni 2012

Afstuderen in het land van de glimlach

10 April 2011 - 28 Juni 2011

Bangkok Dangerous!

26 Januari 2011 - 10 April 2011

Bali Bali

Landen bezocht: