Prikkels in de buik! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Merle Schottert - WaarBenJij.nu Prikkels in de buik! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Merle Schottert - WaarBenJij.nu

Prikkels in de buik!

Door: Merle Schottert

Blijf op de hoogte en volg Merle

13 December 2010 | Nederland, Leeuwarden

Leeuwarden, dinsdag 7 december 2010

Het is 0.33 uur en ik zit op me kamer in Leeuwarden aan mijn bureau. Er spoken momenteel veel dingen door mijn hoofd. Over ongeveer 7 weken vlieg ik naar Bali om mijn reis te vervolgen naar Bangkok voor in totaal 5 maanden. Een jaar geleden dacht ik; ‘’Gaaf!! Dat is echt iets voor mij, lekker reizen, andere cultuur en nieuwe mensen leren kennen’’. Nu het steeds dichterbij komt en je zoveel moet regelen, begint het toch wel erg spannend te worden. Soms zelfs in de zin van eng. Je bent toch wel even 5 maanden weg van je vrienden en familie. Oftewel; een heel raar idee...

Wat ga ik eigenlijk doen daar in het verre Azië? Ik zal het je vertellen; ik ga 2 minoren, Event Management 1 & 2, volgen in Bali & Thailand. Eerst ga ik naar Bali om wat kennis op te doen over de evenementen branche en deze kennis zal ik dan toe gaan passen in Bangkok door een real life evenement te gaan organiseren! Hoeveel personen kunnen nou zeggen dat ze een evenement hebben georganiseerd in Bangkok?! Vrij weinig mensen, gok ik!

Voor mijn reis heb ik al verscheidene dingen moeten regelen zoals inentingen, visa en vliegtickets. Mijn ouders spelen hierin een grote rol, want zij bekostigen een groot deel hiervan. Ik ben mijn ouders daarom erg dankbaar, want zonder hun had ik deze reis nooit kunnen maken! Zelf ben ik namelijk meer van het ‘’carpe diem’’ en ‘’geld moet rollen’’-gedachte. Dit zorgt er wel eens voor dat ik op de helft van de maand zonder geld zit… Maar dan hebben we altijd nog het statiegeld van lege flessen, even een weekendje werken op Texel en fooi innen en een (ontzettend) lieve mama!

Maar tot de reis zal beginnen, zullen er nog een aantal dingen moeten gebeuren. Zoals mijn huidige moduul goed afronden, nog een hertentamen maken en een stage regelen voor het 4e jaar. Want ja, even terugvliegen voor een sollicitatiegesprek is ook weer zo wat!

Liefs,
Merle

  • 13 December 2010 - 15:16

    Fenna:

    Merle! Time flies :(
    Maar ik weet zeker: Je gaat een toptijd tegemoet!'' carpe diem'' ;)
    En je weet, eigenlijk mag je niet weg, want we gaan je allemaal erg missen.............eerst nog maar eens flink stuiterballen in Leeuwarden :D
    See ya soon

  • 27 Januari 2011 - 21:16

    Pauline:

    Merle!!

    Als het goed is ben je lekker aangekomen in het mooie warme landje! Ik ben heeeeel benieuwd naar je eerste ervaringen! Ik hoor snel van je hopelijk!

    En maak foto's met je mooie camera!

    Kus (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

Actief sinds 12 Dec. 2010
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 42468

Voorgaande reizen:

22 Februari 2015 - 01 Juli 2015

Vamos Sudamerica

28 September 2011 - 30 Juni 2012

Afstuderen in het land van de glimlach

10 April 2011 - 28 Juni 2011

Bangkok Dangerous!

26 Januari 2011 - 10 April 2011

Bali Bali

Landen bezocht: